Ayutthaya, Thailand - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Piekeinzuidoostazie - WaarBenJij.nu Ayutthaya, Thailand - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Piekeinzuidoostazie - WaarBenJij.nu

Ayutthaya, Thailand

09 November 2016 | Thailand, Ayutthaya

Inmiddels waren we doorgereisd naar Ayutthaya, een voormalige hoofdstad van Thailand. Het hostel was heel chill, je had zelfs je eigen gordijntje om je bed af te schermen voor als je al wilde slapen. Ook was het ontbijt er bij inbegrepen, toast met vier verschillende soorten jam waarvan er niet een smaak overeen kwam bij iets wat je zou kopen bij onze AH, en een soort zoet pannenkoekje wat je moest beleggen met iets wat leek op gekristalliseerd paardenhaar, maar smaakte als een soort hard suikerspinnetje. Best lekker. In de stad zelf was er niet veel te doen, behalve het bezoeken van oude ruïnes, die erg indrukwekkend waren maar waarvan we, toen we bij weer zo'n tempel aankwamen net iets buiten het centrum, toch moesten concluderen dat het meer van hetzelfde is. 's Avonds zijn we met de nachttrein naar Chiang Mai vertrokken.